Godmorgon!

Vaknade 06.30 & gick ut med Sam & han var jätte duktig, hade hållt sig i 7 timmar så såfort vi var ute på gräset så kissade han...& kissade & kissade & kissade, I 1 minut satt han & kissade. För er som inte visste så lyfter inte hanhundar på benet för att kissa förrens dom är könsmogna så tills vidare kissar Sam som en tik! :P

Idag har mamma blivit galen & tagit fram damsugaren, moppen, vatten, sprej & måånga trasor & ska storstäda hela huset...fast det gör hon ju varje lördag...& söndag...& varje gång hon är ledig från jobbet. Hatar såna dagar för att då måste jag städa mitt rum & det tar så j*vla lång tid & pga det så hann jag inte ta ut Sam & då kissade han & mamma ba :O
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!! *fyar Sam fastän det var 5 minuter sen han hade kissat* & då fick jag berätta (för tusonde gången) att valpen inte förstår varför du är arg om du fyar 5 minuter efter & då säger hon sitt gamla b*llshit om att han förstår om man pekar på kisspölen... & då skrattar jag för att jag fattar inte hur dum hon är!

Suck & stön vad jag längtar tills jag flyttar från denna bajshåla. Nån som vill donera pengar till mig så att jag har råd & flytta redan nu & så att jag kan uppfostra min valp rätt? anybody? nååån? nehe...får väl vänta ett år till & sedan råna en bank & köpa ett lägenhet då...


Bild tagen för 2 minuter sen, orkar inte ta en bättre...and yes han ligger på min säng. Ville först inte att han skulle sova på min säng men han klarar inte av & sova i sin korg >:( så då får han sova på min säng...puhhh...vilken deprimerande inlägg det blev :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-07-02 @ 09:53:35
Postat av: sara

bra att du lär din mamma!

2011-07-02 @ 10:33:33
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0