KAFFE!

Visste ni att...

Några gånger om året så blir jag kaffemissbrukare & kan dricka kaffe upp till 22 gånger? Igår & idag är en sån dag. It's all about KAFFE! :D

Just nu så, big surprise, dricker jag kaffe medans Sam tuggar på ett tuggben. Fast nu är den redan inne i hans mage :/ Han är så glupsk! Ska snart städa lite & sedan grilla med mamma & vår granne. Då får jag en chans & träna på "leave it" kommandon så att Sam inte äter allt kött som vi ska grilla :P
Orkar inte skriva så mycket nu, ska nog göra lite små övningar till Sam så att hans hjärna blir trött = Sam blir trött = mina händer inte blir bitna på varje sekund!


Kaffe smakar som bäst, när den serveras i en Simple Plan mugg! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0