Spotify...

God morgon!

Fan vad jag ÄSLKAR Spotify! Skulle dö utan musik, så nu sitter jag & lyssnar på My Chemical Romance, Bulletproof heart!

Sam ligger vid mina fötter & sover. Mamma vaknade 05.00 för att åka till jobbet & rastade Sam så då vaknade jag & sov igen vid 05.20 & vaknade igen klockan 07.00 för att ge Sam mat & efter maten blev han gaalen & piiiigg & ville bitas! & såklart så fanns det inga tuggben kvar så han tuggade på mina händer & jag ba AJ!! men han blir bara eggad av det så jag fick lugna ner honom och då somnade han. & jag var så himla trött så jag sov också & vaknade 09.00, gick ut med Sam & tränade lite kontakövningar & att han inte skulle dra, men då började han bita på kopplet...Valpar är jobbiga!! :P Har kollat lite på Valpkurser & en av dom verkade väldig intressant & bra, Hundkurser.com. Nån som har gått där?
Snart är sommarlovet slut...NOOOOO!!
Aja, ska göra lite kaffe nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0