Trött!

Tjenis, Penis!

Jag & Sam har precis kommit hem efter en LÅÅÅÅÅÅÅNG dag på Zoo i bromma! Köpte en sele, tuggben, märgben, två leksaker och en halsband till Sam! & det blev bara 600:-
Är så j*vla nöjd för att jag har velat ha en sele till Sam i några veckor nu och på vägen hem så provade vi på den & det var mycket skönare för Sam & ha den istället för en halsband. Nu så är vi båda trötta, han ligger här & sover & jag ska nog också sova, fast jag har lovat mamma & städa lägenheten...eller lovat & lovat...hon tvingade mig :(

Bloggar om en stund & visar sakerna som jag har köpt! :D


Jävlig snygg bild på Sam! :D

Coca Cola! :D (ska nog färga håret rött igen...vad tycker ni?)

Trött matte...

En leksak! :D

Trött valp! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0