07 / 5 till 11 / 5!

Förlåt för en bajs uppdatering, men jag har verkligen inte haft tid!

Lördag: Hade picknik med Martina & Sofia, det var jätte mysig och efter ett tag kom Moa också! :D Då blev det verkligen awesome! Vi åt, & åt & åt & Lyssnade på MCR & åt & Pratade och det var jätte mysig! Vi träffas ju aldrig nu förtiden så det var jätte kul och prata för att vi hade a lot of catching up to do! Vi satt vid lötsjön till 23 & det slutade med att dom följde med mig hem, det är ju skit läskig & gå genom skogen från lötsjön för att komma hem!

Söndag: Det var en take-it-easy day, satt hemma & kollade lite på tv, ringde sofia, lyssnade på MCR, dvs det vanliga!

Måndag: Skola, hade djurkunskapprov på Reptiler & fick veta igår att jag fick VG+ på den *stolt* Efter skolan gick jag hem till Sofia, det var ju Ishockey, Sverige & Canada! AWESOME säger jag bara! Caroline kom typ 10 minuter innan det började & vi kollade på ishockey, & redan från början sa jag att det skulle bli 3-2 till Canada & så blev det!! Fan liksom, jag skulle ha bet some money! Sen efter ishockyen gick Caroline hem & jag & Sofia satt & lyssna lite på musik, talked some shit & vi skulle egentligen sova tidigt eftersom att det skulle vara NP på engelskan imorgon, men det slutade med att vi pratade om hur j*vla awesome det kommer & bli när vi bor tillsammans & så somna vi vid 01!

Tisdag:
Jag kunde inte vakna! Seriöst, jag & Sofia skulle vakna vid 6 men det gick verkligen inte! Jag var så j*vla trött, men jag vaknade vid sju nångång XD Sen så gick vi ner till centrum & Sofia köpte drycka, man blir ju så jävla törstig på NP, & sen så gick vi & satte oss på en bänk & pratade om the old times, hur allting var så j*vla lätt & hur härligt det var när vi gick i samma skola! Vi pratade, & pratade, vilket lede till att jag hann precis till NP.
Sen så hade vi lunch och efter det så skulle vi sitta & studera Marsvin i 2,5 timme & jag var så jävla trött efter det! Men iallafall jag gick hem till Emma efter skolan för första gången & jag har träffat Kasper (Emmas GULLIGA Golden Reteriver) förrut & gått på promenad men han har aldrig varit så jävla gullig som han var när jag var hemma hos Emma! Sen så fick jag reda på att Emma är typ en miljonär! xD Nejmen jag typ gick igenom hennes hus & verkligen GLODDE på allting & ba, OHHH, aHHH WOOOOOW wooooaaaw! & Sen så såg vi hennes kaniner (hon har 9 stycken) & dom var hur gulliga & snälla som helst! Sen gick vi på en promenad med Kasper & han badade 2 gånger! & Så pratade jag & Emma hur awesome det kommer & bli är vi skaffar valpar till sommaren! Åhh vad jag längtar! Det är ju Sommarlov om 1 månad! yääääy! :D <3 Det kommer & bli så jävla härligt! :D <3

Onsdag:
Här sitter jag & bloggar medans hälften av klassen har Datorkunskap & Praktisdjurskötsel. Ni kan ju gissa vilket av dom jag har, since jag sitter & skolkar! OMG! är klockan 9?!?! Måste gå & fixa mig!

XOXO!


Happy?

Martina, Sofia & Jaaaaaag! :D

Yes, we are awesome!

Moa!

Kommentarer
Postat av: felicia

1. för att jag tog ut den o glömde bort det, så hålet har gått igen:(



2. hahaha förlåt mig då men säg de till min p-stav



3. jag ska blogga mer

2011-05-11 @ 22:38:20
URL: http://feliciaannorlundaa.blogg.se/
Postat av: felicia

min nya kille e helt underbar jag lovar:D

2011-05-12 @ 21:02:30
URL: http://feliciaannorlundaa.blogg.se/
Postat av: felicia

kan du blogga mer? idiot

2011-05-29 @ 22:27:30
URL: http://feliciaannorlundaa.blogg.se/
Postat av: felicia

tack gumman:) hihi

2011-06-07 @ 23:00:55
URL: http://feliciaannorlundaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0